Tuesday, August 25, 2009

Ahlan Ya Ramadhan...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Alhamdulillah. Syukur kehadrat Allah s.w.t kerana atas nikmat dan redhaNya dapat kita berjumpa lagi dgn bulan Ramadhan yg mulia ini. Rasanya belum terlambat lagi utk ana mengucapkan "Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak" kepada seluruh muslimin dan muslimat sahabat/sahabiah semua.

Di kesempatan ini juga, ingin ana memohon ribuan ampun dan maaf atas kekhilafan ana terhadap antum semua. Semoga dengan kemaafan drp antum, dapatlah ana melaksanakan ibadah puasa kali ini dengan lebih baik lagi.

Semoga kita semua diberikan kecergasan tubuh badan dan afiat di dalam mengerjakan ibadah ini. Juga supaya kita berusaha dengan lebih bersungguh2 untuk mempertingkatkan amal ibadat kita untuk memperoleh keredhaan Allah s.w.t. InsyaAllah...

Ana juga ingin berpesan kepada diri ana serta sahabat/sahabiah semua supaya meninggalkan segala perbuatan yg sia2 di dlm menjalani ibadah ini supaya puasa kita tidak menjadi sia2.
Perbanyakkanlah sedekah jariah, tadarus al-Quran dan amal ibadat lain supaya puasa kita pada kali ini adalah lebih baik daripada yang sebelumnya.

Sekian. Wallahua'lam...

No comments:

Post a Comment